fredag

tjena mittbena!

tkr att sanna ska börja lägga ut lite mer.. eller vad säger folket? :) idag var jag först i skolan. längtade hela tiden tills att skolan skulle ta slut. hade spanska prov idag med. gick super tkr jag. ajja, men efter skolan så skynda jag & sanna ihjäl oss och cyklade in till stan. där mötte vi ebba,tova och monika. alla vi fem har lottat vem man ska köpa till och sedan köpa för 100-120 kr. haha, dom flesta host..monika.. avslöjade sig. men jag önskade iaf att ta ett till hål i örat. tkr det är så fint! träffade massor med saknade folk med, som man tyå träffar imorgon på dansuppvisningen. åh, ska bli så roligt tkr jag. vilka kmr dit och kollar? nu har jag nyss ätit tacos med familjen och ska snart till monika för att träna på dansen som man inte kan. kommer bilder nog imorgon efter dansen. eller iaf på söndag.

tänkte fråga vad ni vill att vi ska göra mer av:

♥ bilder

♥ videoinlägg

♥ hiss&diss

♥ outfits

♥ frågestund


hinner inte skriva mer, ska till monika!

xoxo Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att ni ska ha med alla punkter här ovanför.! (yy

<3

2009-12-04 @ 21:44:51
URL: http://hejsanamandaa.blogg.se/
Postat av: nicole

outfits(L)<33

2009-12-07 @ 21:02:47
URL: http://allovernicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0