julhelgen

CHHHHACHHA!

dåligt av mig och sanna som inte bloggat på hela dagen, men har haft fullt upp.
kan berätta min och sanna så kallade julhelg. haha, kan inte riktigt kalle det julhelg? ;D


Fredag:
  skola, kollade på lucia och julpyntade med klassen. hih, så mysigt! hade inte
en enda ''riktig'' lektion på hela dagen. såå sköönt. efter skolan cyklade sanna och jag till
sanna. vi bakade lussebullar,badade och kollade på 2 julfilmer. juste, vi hann ochså julpynta
i sannas rum. 

Lördag: duschade och fixade oss sedan in till stan. DE SNÖADE MED! så passande till vår julhelg.
sanna köpte massor med julklappar men jag bara en. cyklade till sanna med snön rätt i nyllet på
oss. sedan blev det glöggfest med sannas familj och grannar. mycket mysigt. jag och sanna stack
hem till mig. vi julpyntade, kollade på wild child och gick en runda. sedan soova ;)

Söndag: Lucia och 3 advent. gud vad tiden går! vid ung. 12 åkte vi på fotbollsträning. va typ helt
slutkörd efter. sedan gick sanna och jag på marknad. var inte där så länge. åkte hem hit sedan
skulle sanna hem. ikväll ska jag plugga. buh, har 2 prov kavr tills vi slutar..



imorgon ska sanna och jag träffa antonia, och på tisdag ska mormor och jag baka pepparkakor ;)
snart ska sanna och jah få ny design av en som heter amanda. ska bara skicka några bilder.


xoxo Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0