Lördag morgon



hhejj bloggen !

klockan är väll tolv ungefär & ska typ äta snart för sen blir det iväg
till sporthallen :) hoppas alla har köpt biljetter nu ! blir bara ett litet
kort inlägg eftersom Lisa tjatar så mkt på mig. men efter dansen blir
det att sova hos henne själv myyys (yy snart ska jag äta så nu måste
jag nog fixa klart mig. är det någon som har en snygg svart design
till bloggen skulle det vara perfekt om ni sa det till mig ! nej nu var
det väll inget mer att säga , lisa & jag kanske lägger ut ikväll med så
kolla då , kommer kanske lite bilder med så det får ni inte missa !

Puss & kram / sannapanna ♥

Kommentarer
Postat av: MOnika

Min älskling(L)

2009-12-06 @ 20:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0