Alex fyller år imon !

hhej !

vaknade upp hos Lollo idag , vi hade det verkligen supermysigt igår och en väldigt bra början på lovet ! åkte hem runt tolv för vi skulle till farmor & kusinerna . var där nästan hela dagen & åt massa gott oså . När jag kom hem satte jag mig vid datan och sen kände jag att jag hade ätit lite för mycket påskgodis så jag tog mig en springtur , verkligen härligt precis i solnedgången . Imon blir det rätt kort sovmorgon för Lisa och jag ska iväg med våra brorsor och städa på ngt som har med Lisas pappa att göra. 250:- sitter inte helt fel :D sen på kvällen ska jag iväg till Alex och fira henne för hon fyller 14 ! GRATTIS I FÖRSKOTT ÄLSKADE VÄNN ! nu ska jag ner och äta pizza och mysa , blir lugn hemmakväll idag . nu kan jag även äta mer påskgodig med lugnt samvete hah .

pussar&kramar / s



Kommentarer
Postat av: djustd

Glad påsk på dig! =)

2010-04-03 @ 04:35:28
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0