Lördag , alex födelsedag

blev ingen bloggning igår eftersom jag hade saker att göra hela dagen. började med att jag skulle gå upp klockan nio men jag låg kvar till halv tio (a åt frukost och sen kom Lisa , Johan & christer och hämtade hannes & mig. Vi åkte till öland och städade en lägenhet där , så nu är jag 250 kr rikare (y)åkte hem och låg på balkongen i shorts och linne och solade , hur skönt som helst det var verkligen super varmt ! där kändes det verkligen som sommar. Lisa kom och vi stack ut och springde , känner mig duktig som sprungit 5 kilometer på 2 dagar även om det inte är så mycket ;D duschade och åt sen cyklade vi till Alex och firade henne , det var alva , nicole , michaela , Bengan , Lisa , jag & såklart alex då . Vi hade supermysigt och en väldigt trevlig kväll . grattis igen sötnos ! när jag kom hem kollade jag lite på tv och sen la jag mig . Idag har jag inte gjort alls mycket , ska iväg till mormor sen vid halv två . Nu ska jag måla naglarna ,

puss&kram sannapanna (L)


lite vårigt bara ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0