ingen skidåkning idag


Idag blev det ingen skidåkning. Det var alldeles för regningt och man
blev inte precis lockad. Så det blev sovmorgon. Himla skönt för att jag
har inte sovit så länge nu på lovet. Kollade på '' The hangover'' haha, diggar
filmen! Sedan åt vi mat, extremt gott! Shoppade sen. Köpte mascara, ögonskugga,
rött läppstift, en glitter eyeliner och en Christina Aguilera parfym och shower gel.
Har tagit en hel del bilder men orkar inte fixa med det nu så det blir en bildbomb
när jag kommer hem från resan. Åker på söndag morgon och kommer på kvällen.
Saknar också min SANNA LINNÈR väldigt mycket, och sen alla andra där hemma!!


/ Lisa


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej !

Hoppas att jag inte stör en fredagkväll som denna ..

fin blogg jag har klickat mig in på ! :)

är allt bra med dig idag?

Kram Jennie

2010-02-26 @ 22:07:08
URL: http://jennieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0