lite kort sådär .

hhejj bloggen !

´nu har jag varit och dansat & dushat , superhärligt . dagen har varit helt okej
typ någon teater på södemöreskolan som var lite sisådär konstig . åkte på stan
med mamma en stund och handlade lite presenter till min kusin moa som fyller
år snart , grattis gullunge ! sen handlade jag ett par supergulliga örhängen med , :)
just nu har jag en stor klädhög som måste vikas in i garderoben , ett ruffsigt hår
att torka och inga kläder , så jag kommer antagligen i pyamas imon men ändo är jag
superduper lycklig just nu ! hih , plugget väntar

pussar / sanna

antonia på besök i onsdags hih (a)

Kommentarer
Postat av: antoniiiaa

vi så snygggga & coola vi (h)<3

2010-02-09 @ 10:23:46
URL: http://twolikeone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0