min cykel är stulen :(

hejsan.

sitter hemma hos Lisa nu, & hon kletar rejält med sconesen hih (a men det blir säkert gott! hann med bussen ifag fast det var precis, fick springa sista meterna. hatar att åka buss, inte själva åkturen men att kolla rätt busstid ( suger på det) och inte missa den. Lisa & jag har missat den massor av gånger haha.

kanske ska ut & springa sen, men det regnar just nu så är inte så jätte sugen. Träning ikväll med, kuligt!
vaknkade och såg att min cykel var borta i morse. tror den är stulen, shit! Har någon sett en sjösala med en kossa i nyckelringen är den min! måste hjälpa Lisa nu,

puss! /s


så här ser inte Lisas scones ut haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0