sommmar!

2 juni nu och det märks! vilket härligt väder det har varit och just idag när vi slutade vid halv tolv. Jag, matilda & Alex hängde med Lisa hem efter skolan och åt jätte god mat. Sen kom nicole och vi låg och solade. Vi gick och handlade lite godis och glass. jätte mysigt! sen blev det vattenkrig och slänga sig på lisas vattenbana typ, ( fast ingen gjorde det då)
Killarna kom förbi med sina moppar och var såå coola haha.

ikväll ska jag träna fotboll i härliga vädret och plugga. Prov imon & på fredag som jag inte kollat igenom knappt hih (a
nu ska jag klia på alla mina miljoner myggbett, hur kan dom älska mig så mycket? hah.

Pussar /s

 Lisa vid grillkvällen på ekö för några veckotr sen. sweeet girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0