tisdag

hej!

dagen har gått snabbt. Skulle ut och springa idag igen men det blev inte så, men gjorde ju det igår efter fotbollsträningen som var ganska enkel. Pappa och jag stack & köpte en cykel. fan vad arg jag blir på sånna människor som går in på andras trädgårdar och tar en cykel? jag menar vem gör det? lågt! nu är jag i alla fall hos Lisa.
ikväll ska vi grilla på ekö med en massa folk, mys! efter blir det att tälta med Lisis & jojo wiho!

imon blir det dubbelträning med. Först med tonna och sen egen med laget. hoppas vädret blir bättre nu dom närmaste dagarna.

puss /S


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Sannalisa jag tycker de är lite dåligt att inte bilderna från er fest har kommit på datan en, ;) hehe



Pussn

2010-06-22 @ 18:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0