helgenn (y

hhejj .
dåligt av Lisa & mig denna helgen , men vi har gjort massa annat :) tänkte ta dagarna ,,

Fredag : hem till mig efter innenbandyturneringen och vi typ gjorde inget , slapp . åkte till Lisa
runt halv sextiden och åt tacos & massa annat mums , gick till affären och satt vid datan . hände
inte mycketmer , men vi avr så trötta hah ;)

Lördag : vaknade och hade träningsvärk överallt , ni fattar inte ;o kunde knappt böja mig ner .
vi åt frukost och gick ut i solskenet , fotade och gick runt lite , lisa lägger upp bilderna sen :)
mycket mys , satt och åt glass och choklad ute jätte härligt ! sen slappadfe vi vid teven och jag satt
i lisas massagestol (a) sen kom tovis och vi åkte ner och åt pizza . sen kom monka och vi cyklade
till affären . vidare till tova och sen kom ebba med ♥ vi typ kollade tv och massa annt myys (y

Söndag : vaknade typ vid åtta av tovas katt , slumrade typ lite till halv elva eller något , då gick vi & åt
frukost . sen kom pappa & hämtade mig runt tolv och jag typ bytte om , sen träning . gick verkligen segt !
orkade inget och fortfarande träningsvärk som tusan haha ! nu efetr har jag ätit våfflor , duschat och håller
på att fixa mina naglar , jag vet inte om jag orkar med skola imon hur går tiden så snabbt ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0