hemma från en regnig tur

hhej ,

klockan är tolv ungefär eller egentligen ett eftersom man ska ställa fram klockan nu . precis kommit hem från bellis där jag satt med henne , monika , bellas syster och hennes kompis i köket och snackade lite . riktigt mysigt o så . men sen fick jag cykla hem i regnet som var mindre kul , det braiga är att nu om det regnar kommer all den sista snön smälta bort ! innan idag har vi varit och kollat innebandy och jag fick träffa Erik väldigt kul ! bella och jag kanske ska dit imon med . hade tänkt sova hos dom nu men dom ska iväg på loppis imon vid åtta så jag struntade i det . kanske ska gå & duscha , fast jag gör nog det imon , nu är det sängen som gäller .
+ att alla nya saker bilderna kommer imon , och jag orkar inte ta massa egobilder just nu så det får bli bildlöst nu igen , imon kanske nya kommer in , om jag orkar

Lots of looooooooove / s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0