morgoninlägg

detta är nog första gången jag bloggar på morgonen tror jag , rätt bra av mig tycker jag . precis vaknat & sitter framför tv och äter frukost . det är sint väder ute s ska nog gå ut lite senare , klockan är ju redan halv tolv så måste skärpa mig nu . ska nog ringa Lisa med lite senare eller baka eller något .träningen börjar vid tre med , regnade ju igår så nu är all sista snö borta med , woho !
jag tror jag ska bli bättre på dagens outfit men jag har ju så dålig kamera , fårse hur et blir .

men ska gå nu puss&kram / sanna ♥

Kommentarer
Postat av: djustd

Brukar du få elaka kommentarer och hur handskas du med det i så fall? Själv vet jag inte vad jag ska göra längre... :( Kram!

2010-03-29 @ 03:25:32
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0