stan med Lisa

förlåt !

dåligt av mig , mycket dåligt . men har varit så trött så har inte orkat lägga ut . har precis kommit hem från en mycket trevlig dag med Lisa på stan :) handlade inget , lite tråkigt för jag är såååå trött på alla mina kläder ! men vill ha färgglatt eller blommigt men hittar ingenting . aja , Lisa & jag tog en mysig fika och gick mest runt och kollade . hon köpte en jätesnygg skinnjacka på bikbok med :D ska börja använda min med , så himla sugen !
ska försöka ha på mig ite vårigt imon , solen skiner ju nästan varje dag nu , då blir man superglad , hih (a
snart kommer lisa till mig igen , men hon skulle iväg till hansa och köpa skor så då åkte jag hem så länge . har nog inte mycket mer att säga förutom att vi slutar halv tolv imon & på torsdag studiedag ♥
 
puss & kram /s

slänger upp en skön thailandsbild bara för jag vill tillbaka dit ! moa har kommit hem med & hon är brunare än vad jag någonsin sett i hela mitt liv typ ;oo avis !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0