matilda gästbloggar (:

jo rubriken säger de mesta;)
ikväll är de jag som gästbloggar för både lisa & sanna är på fotbollsläger ,
tänkte berätta kort om mina kristihimmelsfärdsdagar (;men har en känsla att de kommer bli ganska långt:p
 
onsdag: då kom jag hem från skolan halv tolv och bara njöt av 6 dagars ledigthet, på kvällen kom brorsan och hans kompisar, dem har spelat golf nu ett antal dagar,. åt tacopaj på kvällen mumms..
 
Tordag: 
vilade till halv två för då åkte jag hem till sanna ♥ vi kollade scary movie 1&4 de roliga är att sanna tycker fyran är läskig hihi(a)sen gjorde vi våra egna små filmer asså vi är så galna de gillas(y)ni skulle sett hur vi såg ut ! sanna får ladda upp en bild sen när hon kommer hem HAHA.
senare åt vi varma mackor och kollade på the day after to morrow .. en bit i alla fall , bror min ringde och jag skulle hem då va klockan halv elva typ , vi skulle slaggat men sanna skulle ju till växsjö dagen efter:(
 mkt mysig dag!

Fredag:
då åkte jag och mami till modehuset en stund köpte skor , en super fin blus/linne och en bikiniöverdel har letat efter en vit länge nu och när jag hittade den perfekta så fanns de i bara storlek 38 och 40 , men jag provade 38 för den såg inte så stor ut hah klart den passade(: jag köpte en ny för inte så länge sen och den passar inte:( och dessvärre är den beställd från internet. btw när vi kom hem så grillade vi ,och kollade talang(:

lördag: idag åkte jag och mami till modehuset..igen men jag skulle lämna tillbaka ett par shorts och mamma ett par skor , så då köpte jag ett par andra shorts ( se bilden ) och ett par tights men ska nog lämna tillbaka dem också har sett ett par andra heh,  så men nu har jag duschat och kollar på dante's peak :) i morgon ska jag  sova med alexandra :D .. gjorde ett collange innan på lite fina saker jag vill ha enjoy så ses vi säkert igen :)

ha en bra kväll alla bloggläsare puss matilda♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0