the day after the big day

hej kära vänner!

ursäkta för den dåliga uppdateringen, tävlandet har tagit upp hela min helg. Veckan är full av plugg & dans. Nu på lördag är det ju uppvisning i sporthallen, så kom gärna och kolla!
nu sitter jag och proppar i mig halstabletter i ett hav av papper till spanska provet. plus engelskaprov med, som jag inte hunnit börja med. åhhhh. dags för choklad&skummtomtar för ny energi till hemkunskapsläxan. nämnde jag inte den?....


imon kommer outfit, så kika in!

Kommentarer
Postat av: guess hoe?

hello girls i love your blog! it's so fun to read and you have very good uppdatering:)and many picture(y) fortsätt så and you will be famous! but to me you are already famous puss&kiss eran favorit vän

jultomten:)

2010-11-30 @ 18:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0