sista inlägget på en vecka

hej alla solstrålar!

det är en besviken tjej som sätter sig för att blogga för sista gången under en veckas tid. En tid då jag kommer bara vara för mig själv på en stor båt med solen stekande på min bara kropp. Då jag kommer få tid att slappna av och bara ta det lugnt. I Italien. På kryssning runt vid Grekland och många andra ställen.
Det kommer bli fantastiskt, helt underbart!

Ikväll kommer lilla jag vara ensam hemma, alla i familjen är nänmligen iväg. Skulle egentligen på fest eller myskväll men hade ingen skjuts hem, otroligt trött av 3 fotbollsmatcher denna vecka och har lite smått att packa med. Så nu ska jag sätta i mig lite sushi, raka benen, måla naglarna och kanske plugga om jag orkar. Trevlig fredag detta... Men är alldeles för trött för annat. Tänkte nu spana i Idol och poppa popcorn (a)

ETT EXTRA LYCKA TILL ÅT TJEJERNA SOM SKA PÅ TÄVLING IMON!
kommer sakna alla!

puss&kram /S


Kommentarer
Postat av: sara:D

fin blogg":d kolla gärna in min:d o klommentera

2010-09-26 @ 01:23:41
URL: http://enskarorundgris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0