q/a

lite frågor som vi inte på senaste tiden hunnit svara på !

skulle du kunna länka din design? den är skit snygg :)

svar: är inte så tekniska men vår bloggdesign kan man säga att vi har gjort om lite själva. det är en vanlig vit som finns i din blogg där du trycker på design och väljer sen ngn av dom vitare designerna. Sen har vi gjort om designen med hjälp av www.designadinblogg.se ! tack så mycket iaf :)

Heter affären "Homemade" eller har du gjort den själv? :D
isf hur?
Ni har en grym blogg och är galet söta!

kan inte du visa eller berätta hur du gjorde väskan? :)

svar: väskan ni båda undrar om har jag gjort själv. gjorde den i slöjden i höstas. den är inte jätte svår att sy så jag kansek kan göra ett inlägg och visa lite smått hur jag gjorde den. trycket har jag oxå gjort själv och målat för hand. tackar för komplimangen med ! :)

Kan du visa en närmare bild på hoodien ? :)

svar: kan visa den i ett enskilt inlägg inom kort ! :)

kan du visa hur du gjorde naglarna? :)

svar: beskrivning på mina ''rymdnaglar'' kommer oxå inom kort ! 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för svar :)

2011-05-15 @ 15:27:45
URL: http://emmagoode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0