LOOOOOOOV !

hade precis skrivit , men råkade trycka ner så jag är lite smått irriterad nu . sitter på den bärbara datan nu & den är skitseg , Lisa har min vanliga. Men nu ska jag inte klaga det är ju loov , så himla skönt ! ikväll sk lisa & jag dansa street och sen ska vi till Lollo och sova där , myyyss ! (yy dagen har varit som vanliga dagar fast vi fick sluta tidigare & den fick vi fika på svenskan o lisa och jag hade ju bakat kladdkaka , så det var supergott ! :D
blir inga bilder nu för har inga på denna datan men en skön video som vi lyssnar på får ni i alla fall !


ni får spola fram till precis 1 minut in på låten så börjar själva låten ;D hah
puss&kram / s♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0