känn ingen sorg för mig i göteborg

det trodde ni inte va? men jag är också i göteborg samtidigt som Lisa fast med familjen & husvagnen. vi har varit här i tre dagar nånting och åker hem idag. Ska först bara iväg till ett outlet och kika in.
igår blev det en heldag på stan med massa shopping. Något jag är ganska bra på är att hitta världens snyggaste grejer som är lite för dyra tyvärr. Därför fick nte allt hänga med hem, som ett par urguliga shorts som hade passat perfekt i garderoben.

Fick i alla fall med mig en massa snygga grejer hem, allt ifrån linne, skor, t-shirt, väska, klänning, topp, väst & kavaj. Bestämde mig för att lägga mitt desperata letande efter den andra kavajen åt sidan och köpa en ny.
riktigt nöjd med alla mina köp och bilder kommer som vanligt när jag kommer hem.

tänkte också blogga om Danmark resan & dana cup, så nu har ni något att se fram emot! /s




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0