dåligt av mig !

ojjj ;oo

ska inte säga att jag ska skärpa mig för det har jag gjort så många gånger & ändo inte hållt det så .. men har typ inte bloggat på 4 år hih (a aja , denna veckan har varit så jäkla bra verkligen suuuuuuuuuuper ! började med att sova hos matilda med lisa & alex från onsdag till torsdag . på tordagen sen så var vi i simhallen hela dagen och jag hade dans på kvällen . efter åkte jag direkt till matilda och sov där igen , bara jag då :) på fredagen åkte jag hem för att ta det lite lugnt på kvällen innan jag stack till ebba . vi firade henne lite lätt & hade superkul ! har sovit där inatt & myyst . kom hem runt ett tiden och mitt rum var katastrof så jag städade lite och lyssnade på musik . har ätit lite nu och ska bara ta det lugnt , ikväll syicker jag och kollar på brorsand band i kalmar salen , LYCKA TILL KILLAR !

puss&kram / s


gammal bild ,

Kommentarer
Postat av: Ks

Typ soet/ Karl (flinten)sTen

2010-03-27 @ 19:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0