shoppadag

känner mig så taskig. här sitter lisa och bloggar och försöker göra massa inlägg och jag gör typ inga, hehe. Men det ska det bli bättre typ. Idag har jag & mamma iväg i växjö för lite shopping. riktigt mysigt och hittade jätte mycket fina grejer. Men det svider i plånboken just nu, ganska dyrt asså. Imon sticker jag, lollo & lisen iväg till nybro på smålandsläger :) kommer säkert bli skitkul! det dumma är att jag inte har packat än.. och just nu orkar jag inte så det får bli senare.
Kommer bli dålig uppdatering denna helgen eftersom både lisa & jag är iväg. kanske akn be Alex gå in och skriva något? får prata med henne.

nu ska jag fortsätta min sköna kväll med chokladkaka och en film. Bilder på kläderna kommer kanske in i kväll annars på måndag. hoppas ni får en superhärlig helg.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0