torsdag

hhejsan!

har nyss pluggat till spanskaprovet tills imorgon. ååh, så segt. idag har det varit bäst!
först skola. helt OK! kort & bra :) efter så stack jag,sanna,alex & nicki hem till mig.
först så fickade vi. hade värst jul stämningen med dans & sång. ahahha! sedan så bastade
vi. badade i kallt vatten, sprang ut på balkongen och tog massor med ansiktsmasker.
det var så mysigt. måste göras om. matilda du var verkligen saknad! sanna tog lite bilder
så det är hon som får lägga upp bilder. imorgon ska jag köpa julklappar & på lördag är det
dansuppvisning :D har inte så mkt mer att säg nu.


jag för typ en vecka sen.



xoxo lisa

Kommentarer
Postat av: MOnika

Älskliing(L)

2009-12-06 @ 20:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0