äckligt väder

tre ord.

trött-frusen-blöt

dagen började med att jag vaknade minst åtta gånger av att jojos mobil vibrerade. men lyckades somna om. Vi gick upp vid nio för att hinna till matchen som var vid tio. det spöregnade så blev helt dyngsur, jätte äckligt väder. ska det vara så? jag menar det är ju sommar..

jojo, jag, bea, matilda, malva, lollo & anton stack hem till Lollo och värmde oss, & nu är jag hemma. blir inga fle matcher för mig idag. bara en skön hemmadag. det behövs det med.

ha det bra /S

Kommentarer
Postat av: lisa

vilken anton?

2010-07-24 @ 19:55:19
Postat av: Sanna

vem lisa? anton rickardsson :D

2010-07-25 @ 20:10:56
URL: http://liisanna.blogg.se/
Postat av: Beatrice(bäst)

Där har vi oss, trogna fans ;) tittade ni på matchen vid 10 dagn efter med? :)



puss

2010-07-26 @ 16:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0