träffa Erik på lördag !

hhejj :)

solen skiner ! & då är jag superlycklig såklart . dagen var vanlig förutom att vi åkte till ishallen sista lektionen , 
det var rätt kul och det var sista gången man åker skridskor på länge . när jag cyklade hem var det så himla skönt att jag inte ehövde jacka , våren är verkligen på väg . när jag kom hem gick jag ut med hunden och nu sitter jag vid datan & kollar på Ghost whisperer åter lite ostbågar med , fy på mig asså ! :) ikväll är det dans , två lektioner tror jag . i helgen ska jag till sporthallen och kolla på innebandy , Erik komemr hit ! har väll inte träffat honom sen förra sommaren eller ännu längre tillbaka ! ska bli superkul verkligen .
var inne på Bunnys blogg och hon hade skrivit 50 sanningar om sig sjlälv så tänkte göra det med senare , nu ska jag göra nudlar , muuummmss !

puss&kram / s♥'

när jag kommer hem med sen ska jag lägga ut alla mina nya kläder jag köpte igår !
så kolla in lite senare ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0