i want to wear you summer


i mitt desperata försök att göra något vettigt nu när sjukdommen är över mig gick jag igenom mina bilder. detta är skrämmande för mig som aldrig brukar vara sjuk att vara det i fyra dar. eftersom trötthet och febern roar sig med mig, stannar jag hemma imon på alla ♥ dag. ingen tårtbakning..

i alla fall till saken, kollade ju igen om bilderna och se vad jag hittade?! en klänning jag köpte för ganska länge sen, någon månad sådär som jag glömt att visa. kommer från hm. vad tycks? -s

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi som taggade med kristyr marängbottnen strössel mm..

2011-02-13 @ 20:16:45
Postat av: sanna

ledsen hörrni! ingen vill gå till skolan mer än jag, haha..

2011-02-13 @ 20:19:18
URL: http://liisanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kommer missa mästerverket som gruppen skapar!

2011-02-13 @ 20:21:39
Postat av: Alex

Fyfan som vi handlade Sanna ! Jag ska spara en bit till dig... Vi har till och med köpt mandarinklyftor.

2011-02-13 @ 20:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0