helgen

hejj igen bloggen!

är nya duschad nu.  men tänkte iaf berätta lite kortfatta om helgen
som har varit sjukt rolig. måste skynda lite eftersom jag ska äta ngt.

fredag: skola som vanligt.. sen hem med ebba. vi hade tänkt sova över
men den lille skitungen skulle iväg! så det blev hemma kväll med mamsen♥
vi kollade på idol. erik var så himla gryyyyyymmm! han eller tove ska vinna!

lördag: duschade och åt. sanna kom till mig och vi skulle typ lämna ut några
lappar. fikade & massa mys. ebba kom med och vi typ kollade i skolkartalogen
''igen''. åt lite och dom gjorde en fin make over på mig. haha ;) sanna åkte hem
och ebba o jag hyrde film. blev en rysare. hade gäster och vi åt mat. gott! nicki
kom och vi kollade på skräckisen. eller iaf jag & ebba. haha, nicki din lille fegis!
nicki stack & vi åt panakotta (stavas). typ snackade och sen sov vi.

söndag: vaknade och åt frukost/mat. sedan stack man vid ett på fotbollsträning.
kul! sedan hem och äta. badade sedan. var sjukt länge sen. resten av dagen
slappade man typ bara.

filmen ifrån lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0