snabbiis

har varit väldigt dålig uppdatering denna veckan men jag har inte haft tid till datan , jag som är en sån nörd. aja idag har jag typ bara tagit det lugnt och sen på kvällen kollade jag , jojo , nicki , Lisa och lollo på fotboll en stund men det var så sjuuuuuuukt kallt ! amar om du ser dethär tar jag med dina miljoner ikeapennor imon till skolan som jag har fixatt till dig , snällt va ? (a) nu ska jag nog bara ta det lugnt och njuta av att det är Kalle som har kamratstödjarna imon , hihi. blir bättre uppdatering framöver , imon ska jag med Lisa hem , myss (y

+ att vi håller på att fixa header nu , eftersom bloggen är så tråkig !
puss&kram / s




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0