allt vi köpte på stan som jag inte skulle glömma att lägga in ...

har varit ute med pappa & sprungit för en stund sen , intervall på 5 km rätt tufft asså ! men det behövs eftersom utagningarna till smålandslaget börjar snart och ska försöka komma så långt som möjligt .var även jätte fint väder och längst ut på udden var det superfint ! blev ingen dans idag eftersom Markus har stukat handleden -. 
har duschat och pluggat lite nu och ska bara ta det lugnt ikväll. känns som jag har väldigt tråkiga inlägg just nu , sen kom jag även på nu att jag har ju glömt att lägga ut bilderna på det lisa & jag köpte även fast jag inte skulle glömma .. suck . men här är det i alla fall


våra snygga tröjor till parhiphopen !

mitt linne till singelhiphopen !

småsaker som : legging , nagellack , hårfläta , pinsett , klisterdiamanter eller
vad man ska kalla det (sätter på mobil eller annat) och armband , de flesta grejerna är lisas.

söta hårband :)

o såklart en massa godis! vad är livet utan sötsaker .

vi var även och kollade på våra brorsor & deras band när dom spelade på larmtorget .
det är en dålig mobilbild men bättre än inget , en än gång dom är verkligen grymma!


massor av pussar / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0