lite bilder från senaste veckorna

känns helt hemskt.

var flera veckor sedan jag gick in på bloggen, typ. har inte haft ngn blogglust alls nu i slutet, satsar på en maaassssaa inlägg nu till hösten istället! tror Lisa håller som jag även att hon bloggar nu med. hänt grejer som jag inte har bloggat om men tänkt, så nu kommer lite saker.
 

rix fm, innan med jojo! (coola)


Christers 50-års fest
tyvärr ingen bild därifrån för Lisa har alla, men här har ni i alla fall christer.


shoppat lite smått&gott, halsband + mer.


kollat på min brors skitgrymma band, YellowEnd


medmer, puss /S

Kommentarer
Postat av: eemma

vart hittar man halsbandet? :)

2010-08-11 @ 20:04:38
Postat av: sanna

halsbandet hittar man på bikbok. Just nu för 19 spänn, rikitgt bra!

2010-08-20 @ 00:27:09
URL: http://liisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0