12/1

Tjenixen!

hade sovmorgon idag, gött! men somnade om när väckaklockan ringt så hade bra 20 MINUTER
på mig att äta frukost, sminka mig o.s.v. skolan blev helt vanlig.. haha, måste bara säga att jag
är sjukt konstig! när jag kommer hem så kollar jag i min väska så ligger mina gympakläder där.
när jag kom hem så bakade jag en kladdkaka till mamsen som fyller år idag. Grattis världens bästa mama!

ändrade planer för morgondagen och fredag! vi slutar ju vid 12.30 och då ska jag, alexandra, matilda och
sanna vara.. sedan kommer monika med. plus att det för inte är någon träning p.g.a för mycket snö på
planerna. lite synd för är sjukt sugen på att spela. och sedan på fredag verkar det vara sandra så du ska
SALM (sanna,alex,lisa,mailda) gå tillsammas och kanske sova över. kommer bli super skoj!

får bli en lite webbild, den får duga






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0