danstävling på gång!

hej bloggen!

Nu har skolan värkligen börjat känner man! tyvärr har jag inte bloggat på ungf. 2 dagar.
men igår var jag på dans som vanlig och hos mormor. ååh, shit vad jag längtar till dans-
tävlingen i vallentuna (sthlm) hoppas det blir lika roligt, och lite bättre placering för min
del. haha, gick inte så bra ;)

idag har jag varit i skolan, hade sovmorgon. sååå sköööönt! efter så tränade jag med moni
och nicole till danstävlingen. gick bra tycker jag. kväll ska jag plugga sjukt mycket.
ligger efter i matten, engelska läxa, spanska läxa, kemi prov, matte prov ! :(( inte kul!

Lovvvee u / Lisa

bara för att vi är coooooola! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0