in i duschen .

hhejj alla söta bloggläsare !
tummen upp för onsdagar fär vi slutar vid halv tolv ! man blir helt lycklig varje gång man tänker på
det. och vi ska fortsätta med det hela terminen ut , yee !
idag passade lisa och jag på att ta i tu med massa shopping på den lediga tiden .
blev en svart tröja , gråa leggins och en bh för min del. kanske lägger ut bilder på det sen
men nu ska jag ta en dusch . det blev ingen fotbollsträning för det var så mycket snö , det bara
vräcker ju ner , jag är trött på vinter & vill ha sommar ist ! har rätt mycket att göra nu , plugga
spanska & engelska . sen har vi typ kemiprov ? han sa att det var läxa menmen , så hade gött


Lots of love
sanna (a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0