svar till frågestunden .

Postat av : Anonym
Fråga : Hur blir ni såååå snygga ?
Massa killar undrar. (singlar?)

Svar : hah , tack att du/ni tycker det . men alla är ju snygga på sitt eget sätt (a)
Ja vi är singlar , än så länge ;) 

Postat av: nathalie
Fråga : hur gammal är du ?
vilken klass går du i? :)

Svar : vi är tretton fyller 14 i juni :D
vi går i 7a falkenbergskolan .

Postat av: Anonym
Fråga : ryktas att du är på g med kalle ? stämmer det ? ;)

Svar : det går mycket rykten , men ingen av oss är på g med kalle , han är vår vän :D 

Postat av: anonym
Fråga : hur gåre med sångkarriären ?

Svar : lite svårt eftersom vi inte vet vem du menar ,  men det går helt okej ;D
Postat av: alexalvabengan ~ / www.alexalvabengan.blogg.se
Fråga : vilka kändisbloggar läser ni ?
puss sötnosar ;*

Svar : 
Lisa : jag läser fokis , kissie & dessie, händer att jag läser kenza ibland.
Sanna : jag läser fokis , tycker hon har jätte bra blogg , händer även att jag läser kenzas med.

Postat av: M I A - fotoblogg / www.miaaisraelsson.blogg.se
Fråga :Sanna vilken dans tycker du är roligast?:)
Favorit färger?

Puss♥

Svar : jag gillar alla danser , så det var en väldigt svår fråga !
favoritfärg är nog röd , svart och vitt .
puss <3
Postat av: B´
Fråga : Först vill jag bah säga att jaga älskar er no mather what(L) óch hur blir ni så snygga o smala? :OO(L)(L)

Svar : är det bea ? isf älskar dig med . vi är precis lika snygga och smala som alla andra :)
Postat av: Anonym
Fråga :vad fick er att börja blogga? ;D

Svar : Det var faktiskt Lisa som ville börja blogga , så då hängde Sanna på .
det är mycket roligare än jag trodde , plus att en kompis tyckte att jag skulle börja blogg / sanna

så där , hoppas alla är nöjda med svaren , puss och kram / Liisanna ♥

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Tack snygging!

2010-01-31 @ 17:49:00
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0