innebandy

hhejj bloggen .

vaknade för en stund sen , och har målat naglarna och slappat runt lite . igår åkte jag hem till monika först och vi typ åt skitmycket jag skojar inte ;o sen åkte vi in till stan med tova & gick till bella :) åkte sen till sporthallen och kollade fairplay en stund . typ cyklade runt lite och sen stack jag hem . idag ska jag dansa vid tre & efter ska jag möta bella & monika vid sporthallen igen , myys (a ska ju äntligen få träffa erik med ! woho (yy nu är Lisa oxh många fler på danstävling så sitter och håller tummarna , det nya jag köpte i onsdags kommer antagligen upp lite senare idag eller imon , ha det bra alla !

puss&kram / s♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0