sannas helgg

hhhejj .

jag har varit grymt dålig på att uppdatera , jag vet ! men jag har typ inget intressant att skriva om hah så det känns så tråkigt för er som läser , menmen . jag måste ju skriva någon gång eller hur ? så nu är det dags att jag skärper mig ordentligt ;D tänkte berätta om hur helgen varit än så länge .

Fredag : slutade vi 20 i tre och då åkte Lisa , jag & nina in till stan . gick runt lite bara en stund , kanske en halvtimme eller något . sen gick vi till Harrys och mötte resten av fotbollslaget :) bowlade och åt , mycket mysigt ! efter hängde tovsis och lisen med hem till mig . vi gick typ direkt till södercentrum och handlade lite godis , men vi var så pigga så vi fortsatte gå , hah gick till vasaskolan , typ runt vid antonia och sen in till stan . Väntade där på Monika som kom med bussen in . vi gick bort till fredrikskans och längre för att träffa några som inte ens var där -.- plus att Lisa mådde skit illa och jag höll på att kissa ner mig , aldrig varit så toanödig i hela mitt liv haha ! vi gick tillbaka till fredrikskans och satte oss utanför , vi kände oss som värsta uteliggarna hihi (a i alla fall kom min pappa och räddade oss . Tova åkte hem sen och monika & lisa sov hos mig , myyyss ♥

Lördag : vaknade med mina flickor och gick upp & åt frukost . rätt tidigt eftersom jag skulle på dans vid halvtolvtiden . hemma igen var jag ute på balkongen i solskenet ! jätte härligt , spelade lite gitarr med värsta sommarkänslan ! tog även fram min älskade skinnjacka idag (L) sen tog jag bussen till byhålan & nu sitter jag här på Lisas data :D hon har duschat och lite sånt och jag tycker jag skrivit tillräckligt nu , hah . stannar här ikväll om vi inte åker in till staden & träffar amar&albin heh . men puss & kram alla !


ngn är glad när solen skiner (a
puss&kram / s

Kommentarer
Postat av: :)

så himla fiin du är bby♥

onsdag hos mig , torsdag simhallen :D

2010-03-14 @ 20:58:38
URL: http://adlitamramegy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0