halsdukar

vet ni någon affär som har stora fina halsdukar, inga små eller mellanstora utan STORA!
hmm, bra fråga. om du menar tubhalsduk ? jag vet inte om det finns kvar nu efter jul och allt. men jag äger en stor svart från vila. måste vira minst 2 varv för att den ska bli stor och mysig som jag vill ha den så från vila finns det, men ingen aning om den finns kvar ? gina tricot, bikbok vet jag har haft en hel del. kunde tyvärr inte svara riktigt på frågan men lite råd hoppas jag uppskattades ?! :)


min mysiga, obs! den är svart, inte brun.

update: jag var tvungen att skriva. förra året var det mycket mer stora halsdukar, detta året har det varit svårt att hitta tycker jag? visst finns det fina, men de är så små.. ett tips är att göra en själv på slöjden, man får bra betyg en halsduk som är precis som man vill./ tips från Sanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0