a/q

hanna om WANTIES:

varifrån är bustiern?

bustiern kommer ifrån H&M.

ebba om finally:

Hej jag har några frågor!

Till Lisa:
Har du varit modell? Isåfall vilken modellargentur hade du och så då?
Hur gjorde du för att bli modell?
Var det jobbigt att va modell?

Till båda:
Hur många besökare har ni om dagen?

Ja, det kan man säga. Jag var hårmodell för Åbergs. Dom sökte hårmodeller och jag skickade in en bild på mig. Dom klippte en speciell frisyr och fick modella på kalmar fashion show och på åbergs femårs jubileum. Tycker inte det var så jobbigt.. det beror väll på om man vill stå i rampljuset eller inte.

det beror på hur vi uppdaterar men ligger runt hundra unika besökare varje dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är jag tillbakas i bloggvärlden! :D

2011-03-13 @ 18:12:40
URL: http://anphotos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0